Kako reklamirati osiguranje

Kako reklamirati osiguranje

Svako osiguravajuće društvo teži da svojim klijentima izađe u susret povodom odgovarajuće zaštite njihove porodice i pokretne i nepokretne imovine.

Rizici za nastanak opasnosti su svuda oko nas, pa je potrebno misliti na vreme ako dođe do nesrećnog slučaja.

Korisnici usluga osiguranja žele da obezbede dragim osobama i sebi novac za lečenje, ako bude neophodan i pare za popravku vozila, ako dođe do saobraćajne nesreće.

Često ljudi nisu dovoljno finansijski stabilni da pokriju iznenadne gubitke, a osiguranje je tu da im izađe u susret.

Nije dovoljno dobiti samo dozvolu za obavljanje ovakve delatnosti da bi kompanija za osiguranje imala profit od svog rada.

Neophodno je da se probije putem glasne i jasne reklame i da privuče potencijalne klijente.

Neka svaka osoba kojoj je neophodno životno osiguranje ili osiguranje kuće ili stana, lako i jednostavno pronađe put do vas.

Poslužite se efektnim marketinškim trikovima i za malu sumu novca izgradite ime na tržištu usluga.

Budite uspešno osiguravajuće društvo sa konstantnim rastom broja zadovoljnih korisnika.

lift-reklama-pozadina

Lift kao savršeno mesto za reklamu osiguranja

Bez obzira da li se bavite uslužnom delatnošću kao što je osiguranje ili nekim drugim vidom poslovanja, predstavljanje vaše firme u liftovima je odličan način da budete zapaženi.

Na reklami u liftu možete da predstavite svoju ponudu životnih i neživotnih osiguranja, a svi koji na ovaj način dolaze do željenog sprata zgrade, skratiće vreme kroz prikupljanje novih informacija od koristi.

Znaće kome da se obrate, ako im zatreba finansijska zaštita u trećem dobu ili zaštita doma od elementarnih nepogoda.

Mi ćemo vam pomoći u realizaciji ove ideje, a na vama je da odaberete okrug grada Beograda koji vam je najbliži.

Npr. ako ste locirani na Čukarici, birate Okrug 7 kao centar oglašavanja.

Za vreme vožnje liftom, ljudi su zatvoreni u malom i uskom prostoru. Proučavaće okruženje u kome se nalaze i, usled viška vremena, posvetiti pažnju detaljima.

Upravo u ovoj činjenici ogleda se značaj oglašavanja u liftovima, a ne propustite da se i vaše osiguravajuće društvo nađe na zidu ili vratima nekog od beogradskih liftova.

Dopustite da se čuje za vas.

Ljudi će vas ubrzo potražiti za pomoć.

CENOVNIK OGLAŠAVANJA U LIFTOVIMA

Reč po reč – Reklama za osiguranje

Komentari i iskustva klijenata su odraz vaše profesionalnosti.

Ovo nije isključeno ni kod osiguranja, a osobama koje do sada nisu potpisale polisu radi obezbeđivanja sebe i drugih od raznih tipova nezgoda će se raspitati o vama i odlučiti da li da vam pruže poverenje.

Zato, svakom zainteresovanom licu stručno i detaljno predstavite usluge i dokažite da ih baš vaše osiguravajuće društvo može zaštititi od nezgoda i gubitaka.

Što veći spektar ponude, veće je širenje mreže korisnika usluga.

Rezultat saradnje sa vama može biti pozitivan i negativan, a i jedan i drugi ishod sklapanja ugovora o osiguranju gradi vašu reputaciju među konkurentima.

Postavite dobru strategiju i razradite planove poslovnih aktivnosti.

Pokažite se na delu, kada za to dođe vreme i uverite klijente da ćete se im naći u nevolji, ako to bude neophodno.

izrada-sajta-baner

Izrada i optimizacija sajta

Prezentacija u obliku web sajta kao idealan način za reklamiranje osiguranje

Pretraživanje baze sajtova na internetu je jedan od načina da se ljudi informišu o uslovima i ponudi osiguranja.

Prestavite svoje osiguravajuće društvo putem izrade pregledne web stranice sa jasnim objašnjenjima i svim korisnim informacijama.

Usluge osiguranja podelite u kategorije i objasnite kako svaka od njih funkcioniše.

Napravite mali download centar, gde će klijenti preuzimati korisne obrasce i tekstove.

Uvedite online prijavu štete.

Omogućite kontakt putem e-mail adrese i telefona i ne zaboravite da navedete adresu.

Ključne reči kao način za probijanje ka vrhu

Mesto na prvoj strani Google pretrage pokazuje da ste među liderima u svom poslu.

Da bi ste zaslužili titulu lidera, neophodno je da putem SEO optimizacije formirate ključne reči koje će pomoći korisnicima da vas otkriju na internetu.

Kucanjem ovih reči u polju Search, pojavljivaće se vaše osiguravajuće društvo među rezultatima.

Neki od primera su ’’Životno osiguranje Beograd’’, ’’Osiguranje Srbija’’ i ’’Osiguravajuće društvo Beograd’’.

facebook-oglasavanje

Facebook oglašavanje

Oglasite osiguranje putem društvenih mreža

Moderno doba je nezamislivo bez korišćenja interneta.

Svako od nas ima otvoren profil na nekoj od socijalnih mreža, a među ovim načinima povezivanja ljudi online dominiraju Facebook i Instagram.

Osim konekcije sa poznatim i nepoznatim licima, profil na društvenoj mreži može biti savršen za reklamiranje bilo kakve delatnosti, pa i pružanja usluga životnih i neživotnih osiguranja.

Bilo da se odlučite za Instagram galeriju ili Facebook stranicu, privući ćete veoma mnogo znatiželjnih lica i generalno svakog kome ovakav vid usluge treba.

Opišite svaki tip osiguranja, pratite komentare i odgovarajte na pitanja pratilaca.

Obavestite ih o dešavanjima, događajima i važnim vestima koje su vezane za vaše osiguravajuće društvo.