Kako reklamirati optičarsku radnju

reklamiranje-opticarske-radnje

REKLAMIRANJE OPTIČARSKE RADNJE

U većini optičarkih radnji vrši se izrada dioptijskih naočara, stakala, kao i ramova. Takođe, u ponudi će se zasigurno naći i naročare za sunce.

Mnoge velike korporacije i preduzeća oslanjaju se na tradicionalne metode oglašavanja i marketinga, kako bi njihov brend rastao, i kako bi posao postajao sve efikasniji.

Glavni problem rasta za mnoge je, u praksi dobiti nove kupce, ali i zadržati stare. Stoga kao veoma efikasno oruđe u oglašavanju optičarskih radnji je pružanje usluga besplatnog pregleda vida, ukoliko se kod njih kupe naočare.

reklama-u-liftu

Reklama u liftu

Još jedna mogućnost koja sve više popularna u Beogradu, a to je oglašavanje u LIFT OGLASIMA!

okrug-36Stanari koji koriste lift, u proseku se najmanje četiri puta dnevno susretnu sa vašom reklamom. Lift oglasi su reklama koja se ne može odbaciti kao neželjena pošta, poput flajera, stoga će zasigurno doneti dobar rezultat.

Prventveno je potrebno da se odlučite na kojem delu grada tzv. okrugu bi radili postavku. U ponudi imamo osam okruga. Kada ste izvršili odabir okruga, potrebno je da sagledate koja dimenzija reklame bi bila dovoljna da putem nje izvršite prezentaciju svoje firme.

O dimenziji reklame zavisi i cena oglašavanja. U spektru dimenzija, od 5*5 cm, na kojoj možete da date informaciju samo o sedištu firme, i informacije o web stranici koju potencijalni klijenti treba da posete, do dim. reklame 30*15 cm što je i trećina panoa, u kojim dimenzijama možete da date daleko više informacija, kao i neku od trenutnih akcija, kako bi privukli što veći broj klijenata.

Ukoliko želite ekskluzivnost u vidu jednog oglašičava na lokaciji, potrebno je da zatražite spisak slobodnih lokacija za postavku, budući da broj varira kod svake željene postavke.

Oglašavanje u liftovima je prihvaćeno od strane potrošača, koji izjavljuju kako se duže sećaju poruka koje su videli u liftu.

Višegodišnja praksa Marketinške agencije Lift oglasi, omogućuje maksimalnu uslugu i način kako da vas dovedu do željenih rezultata.

Kontaktirajte nas: 011 21 21 935 ili 064 40 70 560

POGLEDAJTE CENOVNIK OGLAŠAVANJA U LIFTOVIMA

 

Oglašavanje optičarske radnje na web-u

Kao i u svakom poslovanju najvažnije je da imate dobru web stranicu, budući da na njoj uvek možete izvršiti prezentaciju novih proizvoda ili usluga, ili jednostavno putem nje započeti na sve načine povezivanje i promociju svoje prakse.

Ljudi posluju sa onima sa kojima to žele, tako da posetilac koji se može povezati i izgraditi odnos s vama na internetu, zadržaće se dovoljno dugo da se upozna sa svim onim što imate u ponudi.

Da bi se zadržali baš na vašoj web stranici, i da bi vam dali svoju e-mail adresu, morate im dati nešto besplatno. U ovom slučaju to bi mogao biti neki kupon.

izrada-sajta-baner

Izrada i optimizacija sajta

Sada kada imate stranicu potreban vam je promet. Ne postoji jednostavan način, kako objasniti ili započeti vašu reklamnu kampanju.

Želite da upravo pretraživači na internetu kliknu na vašu web stanicu, kako bi ispromovisali svoju delatnost. Ako pišete članke, postove na forumima, imate video zapise, itd. na raznim mestima, stavite linkove koji će upućivati nazad na vašu stranicu.

Da bi sve to uradili, morate imati stranice na Facebooku, Twitteru.

Facebook je društvena mreža koja ima iz godine u godinu sve veći broj korisnika. Smatra se da svaki peti stanovnik u svetu ima facebook nalog i gotovo ga svakodnevno posećuje.

facebook-oglasavanje

Facebook oglašavanje

Sve više firmi radi plaćeno reklamiranje upravo na facebooku koji se sastoji od kreiranih reklama za vašu firmu. Možete da odredite kojim korisnicima facebooka želite da vaša reklama bude vidljiva, pa na taj način trošite mnogo manje novca za oglašavanje.

Pomoći će svakako ako vašoj web stranici dodate blog. Počnite pisati korisne sadržaje upravo u blogu i to će vam uveliko pomoći u širenju vašeg poslovanja.

Na kraju, iako ste verovatno već to učinili, morate dodati vaš posao na Google Maps i pravac kako da se dođe do vas.

Pošaljite e-poštu sa više informacija o svojoj firmi. Danas je elektronska pošta vodeći servis na internetu.

Podela flajera kao način reklamiranja optičarske radnje

podela-flajera

Podela flajera

Pokušajte da delite flajere s ponuđenim popustima. Možete ponuditi npr. 10% popusta, ili više ukoliko imate mogućnost. Promocija je dobra, a vi se trebate probiti nekako na tržištu.

Jedan od najboljih načina oglašavanja je reč „od usta do usta“!

Podstaknite zadovoljne klijente da kažu svoje mišljenje o vama. Istraživanja pokazuju da većina nezadovoljnih kupaca neće razgovarati sa vama. Oni će jednostavno otići i neće se više vraćati. Kod onih koji se žale, čak kod 80% njih, postojaće šansa da postanu vaši verni kupci, ukoliko je prigovor brzo rešen.

Koliko puta ste pitali klijenta kako je zadovoljan uslugom? Veoma retko će to pitanje uslediti za bilo koji urađen posao. Pritužbe će vam dati informacije, dovešće do poboljšanja proizvoda ili usluga, a najbolje od svega, daće vam priliku da se zadrži kupac koji bi mogao biti na putu do vašeg konkurenta.

U vašoj ponudi zainteresovanost će sigurno uveliko biti na sunčanim naočarima. Za većinu potrošača, sunčane naočare su samo za lakše gledanje na jakom suncu. Ali vi im morate dati nešto više informacija, osećaj za stil, opredeljenje za zdravlje i sigurnost. To će zaisigurno biti vredno kod odlučivanja kako da ponudite sunčane naočare.

Mnogi od nas su učeni da ljude treba gledati u oči. To naučeno čini da su naočare, kao i sunčane naočare prvi dodatak koji ljudi primećuju. Stil je ključni aspekt za sunčane naočare u marketingu. Ako vaši klijenti smatraju da su sunčane naočare u redu, razmišljaće o nijansama.

Mnogi postaju svesni štetnih sunčanih zraka koje utiču kako na naše telo, tako pre svega i na oči. Tržište stoga naglašava zaštitu koju pružaju sunčane naočare, i vi to trebate da iskoristite u svojoj promociji.

Razgovarajte sa svojim klijentima i o sočivu, kako ona rade da bi se oči zaštitile od oštećenja.

Neka studija je pokazala da čak 40% odraslih osoba ne nosi sunčane naočare, a skoro pola ih ne nose za vreme vožnje. To je publika koja bi mogla imati koristi od informacija o sunčevim utraljubičastim zracima i štete koje mogu biti uzrokovane bez njihove zaštite.