Kako reklamirati menjačnicu

Kako reklamirati menjacnicu

Uloga menjačnice je da na efikasan i efektivan način omogući korisnicima da na siguran način obave sve vrste novčanih transakcija po što povoljnijim uslovima.

Ljudi odlaze u menjačnice najčešće da bi obavili konverziju jedne valute u drugu i to obično zamenu dinara u evre i obrnuto.

Kupovni i prodajni kurs se razlikuje od mesta do mesta, a korisnici ovakvih usluga često traže gde mogu najbolje proći i što povoljnije prodati, odnosno otkupiti drugu valutu.

Takođe, menjačnice mogu pružati i mnoge druge usluge koje klijentima mogu biti veoma korisne.

Da bi takve menjačnice bile prometne, neophodna im je prava reklama.

Predstavite svoju menjačnicu i usluge koje pružate putem najboljih i marketinških trikova.

Sa lakoćom ćete privući ljude do vaših ekspozitura i steći njihovo poverenje.

Odaberite pravi način za promociju menjačnice i probijte se među konkurencijom, pogotovo ako ste novi u svom poslu.

lift-reklama-pozadina

Lift reklame će veoma brzo privući pažnju potencijalnih klijenata

Metod oglašavanja u liftovima stambenih zgrada se pokazao veoma uspešnim kod predstavljanja raznih vrsta proizvoda i usluga različitim potrošačima.

Za postavljanje ovakvih reklama biramo liftove u veoma prometnim objektima, kao što su visoke stambene zgrade.

Vaše je samo da se odlučite za deo Beograda u kojem će dva meseca stajati vaš oglas.

Ukoliko je vaša menjačnica locirana na Voždovcu, preporučujemo vam Okrug 5, koji obuhvata oko 50 najbližih zgrada sa liftovima.

Okolina u kojoj posluje treba prva da sazna za vaše postojanje i povoljnosti novčanih transakcija koje obavljate.

Hiljade stanara i posetilaca će vas uočiti i posetiti vas.

Rezervišite period za reklamiranje menjačnice u bilo koje doba godine i očekujte porast obima posla, a samim tim i veću zaradu.

Odaberite oglašavanje u liftovima kao vaš primaran način reklamiranja.

Na ovaj način ćete iskoristiti višak vremena potencijalnog klijenta i uveriti ga da su kod vas najbolji uslovi za konverziju valuta.

Jedna osoba koristi lift nekoliko puta u toku dana, pogotovo ako živi ili radi na najvišim spratovima zgrade.

U liftu, ljudima često bude dosadno pa razgledaju okolo, tražeći neku razonodu ili izvor korisnih informacija.

Na ovaj način mogu primetiti i vašu menjačnicu i poželeti da sarađuju sa vama.

Pokažite im zašto ste najbolji u svom poslu.

CENOVNIK OGLAŠAVANJA U LIFTOVIMA

Svaki komantar korisnika je merilo kvaliteta usluge

Uslužna delatnost kao što su menjački poslovi i rad sa novcem je ozbiljan posao, koji treba započeti sa dobrim planom i pravim pristupom potecijalnim klijentima.

Postoji mnogo menjačnica, pogotovo u velikim gradovima, a vaša treba da se pokaže i dokaže kao najbolja.

Zaposlite obučen tim radnika, koji će profesionalno raditi svoj posao, sa ljubaznošću i osmehom.

Svakodnevno istaknite kursnu listu na vidnom mestu.

Ponudite i druge usluge, koje mogu uključiti plaćanje i dizanje novca. Npr. omogućite plaćanje računa po najmanjoj mogućoj proviziji.

Ljudi će biti odušeljeni vašom idejom i na ovaj način ćete proširiti, ne samo posao, već i broj korisnika usluga.

Pozitivni komentari biće savršena reklama za vaše menjačnice i ovako možete očekivati i nagli skok profita.

izrada-sajta-baner

Izrada i optimizacija sajta

Sajtovi kao vid reklamiranje menjačnice

Bez obzira da li ste početnik u poslu kao što je rad jedne menjačnice ili vlasnik ekspozitura već dugi niz godina, angažujte profesionalca koji će vam obezbediti pregledan i informativan web sajt.

Opišite vaše poslovanje u kratkim crtama i navedite sve dodatne usluge koje pružate klijentima.

Obavezno istaknite kursnu listu sa što više valuta i postavite da se svakodnevno ažurira.

Ne zaboravite Važnu stavku – kontakt podatke.

Ako imate više ekspozitura, navedite adrese od svake i  prikažite ih slikovito na mapi grada.

Povećajte broj pregleda sajta uz pomoć SEO optimizacije

Pozicionirajte se visoko na Google pretraživaču – iskoristite moć SEO optimizacije sajta.

Putem odgovarajućih ključnih reči, obezbedite sebi prvo mesto na prvoj strani pretrage.

Ovako će vas svi zainteresovani odmah spaziti i kliknuti na link vašeg sajta, da bi se informisali o vašem poslovanju.

Predlažemo vam neke grupe reči kao što su ’’Menjačnica Beograd’’, ’’Menjački poslovi Srbija’’ i ’’Menjačnice kursna lista’’.

facebook-oglasavanje

Facebook oglašavanje

Istaknite se na Facebook-u i Instagram-u

Svako fizičko ili pravno lice u današnje vreme ima otvoren nalog na nekoj od društvenih mreža. Internet se sve više koristi kao efektivan način za promovisanje prodaje raznovrsne robe i pružanje velikog spektra usluga.

Neka i vaša menjačnica ima svoju stranicu na Facebook-u ili Instagram galeriju. Ovo će vam omogućiti kontakt sa svima koji su zainteresovani da sarađuju sa vama.

Obavestite svoje pratioce o kretanju valuta, kao i značajne vesti koje se tiče promene prodajnih i kupovnih cena istih.

Ponudite popuste za konverziju veće količine novca.

Obavestite ljude kadgod otvorite novu ekspozituru u gradu u kojem poslujete.

Ne zaboravite i da objavite obaveštenje kad uvodite neke nove usluge, kao što su uplate i isplate, državna lutrija ili prodaja karata za gradski prevoz.