Kako reklamirati lekarsku ordinaciju

reklamiranje-lekarske-ordinacije

REKLAMIRANJE LEKARSKE ORDINACIJE

Veliki broj ljudi samo tokom jedne godine nekoliko puta poseti privatnog lekara, bilo da je u pitanju zabrinutost, kontrolni pregled ili dr.

Korišćenjem efikasnih metoda reklamiranja lekarske ordinacije, možete doći do dela ovih klijenata kako biste povećali broj novih pacijenata.

Održavanje stalnih klijentata i stalan dolazak novih pacijenata može vam pomoći da uspostavite stalni prihod i razvijete poštovanje i prepoznatljivost u vašem gradu.

Jedna od definicija marketinga za lekarsku ordinaciju je: Postojeći proces pronalaska, privlačenja i zadržavanja pacijenata.

reklama-u-liftu

Reklama u liftu

Predstavite svoju lekarsku ordinaciju putem Lift reklame u blizini vašeg sedišta

okrug-40Jedan od najboljih načina reklamiranje vaše lekarske ordinacije svakako predstavlja oglašavanje u liftovima.

Ukoliko se, na primer, vaša lekarska ordinacija nalazi u blizini novobeogradske arene, postavkom reklame na Okrugu 3 – Novi Beograd/Arena, vaša reklama će biti postavljena u 50 zgrada u okolini vaše ordinacije.

Na ovaj način možete da ciljate svoju publiku, koja živi u blizini vaše lekarske ordinacije, i predstavlja upravo vašu ciljnu grupu pacijanata iz komšiluka.

Danas sve veći broj ljudi donosi odluku o korišćenju usluga Lift oglasa budući da stanari imaju pozitivan stav o oglašavanju u liftovima, smatrajući ih interesantnim.

U momentima čekanja da lift stigne na željeni sprat, stanari instiktivno traže izvor informacija i svojevoljno konzumiraju reklamu, a na taj način reklama se bolje pamti.

Ako se uzme u obzir da stanari u proseku 4 puta dnevno koriste lift i isto toliko puta se nađu u blizini reklame, možete biti sigurni da efekat oglašavanja u liftovima neće izostati.

LIFT OGLASI VAŠ PRAVI IZBOR!

Kontaktirajte nas: 011 21 21 935 i 064 40 70 560

POGLEDAJTE CENOVNIK OGLAŠAVANJA U LIFTOVIMA

 

PREPORUKE: Najbolji način za reklamiranje lekarske ordinacije

Između doktora i pacijenta postoji jedan poseban odnos, jer ljudi ne mogu sa svima da podele intimne detalje iz svog života.

Iz tog razloga, pacijenti žele da imaju poverenja u svog novog lekara.

Veliki broj novih pacijenata neke lekarske ordinacije čine upravo preporuke lekara, prijatelja i porodice. Stoga je veoma važno da izgradite sistem preporuke.

Možda možete da povećate preporuke pacijenata tako što ćete odobriti određene popuste postojećim pacijentima tokom njihove sledeće posete.

Izgradite dobar odnos sa novim lekarima koji su nedavno ušli u industriju.

izrada-sajta-baner

Izrada i optimizacija sajta

Izrada kvalitetnog sajta za promociju lekarske ordinacije

Izrada profesionalnog web sajta je ključno sredstvo za povećanje saobraćaja ka vašoj lekarskoj ordinaciji.

Obavezno na web sajtu navedite informacije o svakom lekaru u svojoj lekarskoj ordinaciji, listu usluga koje nudite. Uključite vrste osiguranja koje prihvatate i druge aranžmane za plaćanje koja nudite.

Još jedan od načina da povećate broj klijenata ja da uključite deo pitanja i odgovora. Nekoliko puta nedeljno odgovarajte na pitanja pacijenata i pokažite im vašu stručnost.

Možete da na svom sajtu da kreirate stranicu za online rezervaciju termina u vašoj lekarskoj ordinaciji. Na taj način omogućićete potencijalnim klijentima da jednostavno zakažu posetu.

SEO optimizacija sajta za Google

Da bi vas potencijalni klijenti pronašli na internetu, potrebno je da se vaš sajt nađe na vrhu Google-a kad korisnik otkuca ključne reči, npr. “Lekarska ordinacija”, “Lekarske usluge”, “Privatna lekarska ordinacija”, “Najbolja lekarska ordinacije”… itd.

Da bi se za date i slične termine našli u vrhu Google-a, potrebno je da ozbiljno proradite na SEO optimizaciji sajta.

Budite prisutni online, ali tamo gde su vaši pacijenti

facebook-oglasavanje

Facebook oglašavanje

Nema smisla da gradite poslovanje tamo gde nema potencijalnih klijenata, zar ne?

Tako je i sa društvenim mrežama, ne vredi da kreirate i vodite profila društvenih medija na mestima gde vaši pacijenti nikad ne idu.

Otkrijte gde vaši trenutni klijenti ili željena demografija pacijenta provodi svoje vreme na internetu, i tamo napravite prisustvo na društvenim medijima.

Izaberite jednu ili dve društvana mreže sa najjačim prisustvom pacijenta i počnite.

Naša preporuka je svakako Facebook, jer on vam nudi mogućnosti da maksimalno suzite fokus na određenu populaciju stanovništva i na taj način dožete do ciljanog tržišta.