Kako reklamirati kurirsku službu

 

reklamiranje-kurirske-sluzbe

REKLAMIRANJE KURIRSKE SLUŽBE

Ako možete da nađete desetak ili više biznisa u vašoj oblasti kojima su potrebne redovne, zakazane isporuke, imate uspešan kurirski posao.

Lokalna preduzeća mogu zatražiti od vas da svakodnevno pokupite poštu u pošti.

Cvećari i farmaceuti žele da neko svakodnevno isporuči cveće i recepte.

Advokati trebaju pomoć u vidu svakodnevno dostavljanih pravnih dokumenata.

Uspešno reklamiranje kurirske službe podrazumeva kreiranje marketing plana za vaše poslovanje i jasno definsanje marketinških aktivnosti koje će izgraditi bazu korisnika i povećati prihod.

Marketinga plan će stvoriti ciljeve i podstaknuti preduzeće da se proširi.

Želite puno posla, ali sa druge strane ne želite da potrošite puno novca na oglašavanje.

Predstavljamo vam načine kako da najboljim putem predstavite vaše poslovanje:

reklama-u-liftu

Reklama u liftu

Lift oglasi kao efikasan način reklamiranja kurirske službe

okrug-40Jedan od veoma efikasnih načina promovisanja vašeg poslovanja kao i ponude kurirske službe svakako je oglašavanje u Lift oglasima.

Na ovaj način, oglašavanjem u Lift oglasima možete se fokusirati na određeni deo Beograda i predstaviti svoje usluge.

Iskoristite ponudu ŠEST MESECI PLATIŠ-ŠEST MESECI OGLAŠAVAJ SE GRATIS  i ostvarite ukupno 50% popusta na cenu oglašavanja u liftovima.

Budite prisutni godinu dana u Liftovima stambenih zgrada, stvorite poverenje kod stanara i svojom dobrom ponudom učinite prvi korak ka proširenju vašeg poslovanja.

Kontaktirajte nas: 011 21 21 935 i 064 40 70 560

POGLEDAJTE CENOVNIK OGLAŠAVANJA

 

Marketing plan kurirske službe

Detaljno opišite svoje usluge isporuke i sve proizvode koje možete da ponudite, uključujući kutije i materijal za pakovanje.

Prvi deo marketing plana će definisati karakteristike i prednosti vaše usluge.

Objasnite sve opcije koje pružate za isporuku, kao što je isporuka dan za dan ili brza dostava u roku od par sati. Opišite svoje definisane cene i popuste koje nudite.

Istražite svoju konkurenciju.

U ovom delu vašeg marketinškog plana ćete opisati svaku konkurenciju u vašoj oblasti poslovanja.

Obavezno uključite direktne i indirektne usluge isporuke, navedene u opisu njihovih usluga i njihovim prednostima i slabostima. Obradite načine na koje se vaša usluga razlikuje od drugih i kako ćete je poboljšati.

Kreirate marketinšku strategiju reklamiranja kurirske službe

U ovom delu ćete se pozabaviti mestima oglašavanja kurirske službe koje ćete koristiti; da li ćete zakupiti reklamne spotove na lokalnim televizijama ili radio stanicama?

Šta je sa novinskim reklamama? Opišite bilo koji štampani materijal koji ćete koristiti u promociji vaše kompanije.

Ovo će uključivati brošure, flajere, vizit karte, kupone i kancelarijski materijal.

Obradite načine na koji ćete koristiti svoju web stranicu i druge online načine oglašavanja kurirske službe kako biste promovisali svoje usluge isporuke.

Ako ste novi u vašoj oblasti, u ovom delu ćete takođe naći načine kako ćete se predstaviti zajednici.

Odredite buđet za oglašavanje kurirske službe

Odredite svoj marketing budžet, koji je izuzetno značajan za bilo koji marketing plan.

Novi biznis može koristiti do 20 posto svoje prodaje na marketinške aktivnosti tokom prve godine. Nakon toga, budžet za marketing obično pada negde između 1 i 10 odsto prodaje.

Saznajte koje su to aktivnosti koje ćete sprovoditi kako bi na najidealniji način promovisali svoje kurirske usluge i na najbolji način došli do novih klijenata.

izrada-sajta-baner

Izrada i optimizacija sajta

Web stranica kurirske službe

Obavezno investirajte više novca u svoju web stranicu.

Profesionalna i lepa web stranica obezbediće vam potencijalne klijente i mnogo posla u budućnosti.

Uključite kontakt formu na vašem sajtu, gde korisnici mogu na jednostavan način da izvrše online porudžbinu vaše usluge.

Web stranica mora da poseduje lako dostupne kontakt informacije, sve usluge koje nudite i rang cena sa definisanim popustima.

Web sajt predstavlja jednostavan i odličan način za izgradnju poverenja kod klijenata.

Facebook marketing kurirske službe

facebook-oglasavanje

Facebook oglašavanje

Facebook je najveća društvena mreža na svetu i on vam može obezbediti kvalitetnu promociju vašeg poslovanja.

Jedan od načina da iskoristite Facebook za promociju vaše kurirske službe uključuje oglašavanje na Facebooku.

Facebook vam omogućava da jednostavno odredite zemlju, grad ili samo područje na kome pružate vaše usluge i vašu reklamu plasirate upravo ljudima sa tog dela grada.

Takođe možete precizno targetirati određene ciljne grupe korisnika.

Facebook može postati vaše idealno sredstvo promocije, stvaranja prepoznatljivosti firme, kvaliteta i pouzdanosti usluga.