Kako reklamirati knjižaru

kako reklamirati knjizaru

Svako ko je ljubitelj dobre knjige rado će posetiti knjižaru sa veoma bogatom ponudom za svačiji ukus.

Police pune knjiga, enciklopedija i stripova oduševljavaju znatiželjne čitaoce, koji ih dugo istražuju, odabirajući primerke za sopstvenu, kućnu biblioteku.

Među njima su obavezno dobro poznati naslovi i klasici, ali i dela anonimnih autora raznovrsnih žanrova.

Kakva god da su vaša interesovanja i vaše zanimanje, knjižare će vam uvek biti dobar izvor informacija.

Bez obzira što se na internetu danas mogu uveliko čitati knjige u elektronskom formatu, knjižare su uvek rado posećene.

Reklamirajte vašu knjižaru na takav način da ćete brzo privući potencijalne mušterije.

Predstavite je kao magično mesto koje će svojom ponudom oduševiti i mlađe i starije čitaoce.

Zato, dajemo vam nekoliko korisnih ideja za privlačenje posetilaca i rast profita.

lift-reklama-pozadina

Reklame u liftovima – uočljive i atraktivne za reklamiranje knjižare

Da li ste ikada razmišljali da reklamirate knjižaru u liftovima stambenih zgrada?

Neka ljudi baš na ovakav način saznaju za vašu knjižaru.

Prvo, informišite ljude koji se nalaze u okolini vaše prodavnice knjiga, enciklopedija, stripova i časopisa.

Na primer, ako se nalazite u Zemunu, odaberite Okrug 2 za postavku reklamnog materijala.

On obuhvata oko 50 zgrada na teritoriji Zemuna, ali i Novog Beograda.

Po želji, kada razvijete posao u matičnom okrugu, možete širiti marketing i na druge.

Ljubitelji dobrih knjiga u Beogradu će ubrzo svratiti na vašu adresu.

Čitajući tekstualni sadržaj vaše reklame, praćen zanimljivim ilustracijama ili fotografijama, poželeće da pročitaju i neku dobru knjigu.

Uverite ih da će je pronaći baš na policama vaše radnje.

Postoji dobar razlog zbog kojeg će vaša reklama u liftu biti primećena bolje nego na bilo kom drugom mestu.

Kada bi smestili nekolicinu potencijalnih mušterija u zatvoren prostor i tu ih zadržali neko vreme, sigurno bi tražili bilo šta da im skrati vreme boravka unutra.

Neka im glavni vid ’’razonode’’ bude proučavanje vaše reklame.

Za vreme putovanja u liftu, ljudi će imati dovoljno vremena da se informišu o vašoj knjižari.

Privucite njihovu pažnju na najefektivniji način.

CENOVNIK OGLAŠAVANJA U LIFTOVIMA

Reč po reč – reklama za vašu knjižaru

Svako ko poseti vašu knjižaru, steći će određeni utisak o ponudi knjiga, cenama i mnogim drugim značajnim detaljima za svakog kupca.

Potrudite se da svojim asortimanom i policama koje su pregledne i sortirane po nekom određenom rasporedu omogućite posetiocima da se lako snađu i nađu ono što im najviše odgovara.

Ako su neodlučni, preporučite im neko štivo koje je u skladu sa njihovim interesovanjima. Istaknite bestselere u prvi plan i organizujte akcije.

Zadovoljni kupci, koji su kod vas nabavili dobre knjige po odličnoj ceni, preporučiće vas svojim prijateljima, kolegama i rođacima.

Neka se u vašoj ponudi nađu enciklopedije, magazini i romani koje je teško naći u drugim knjižarama u Beogradu.

Organizujte promocije knjiga i radionice za decu. Budite upečatljivi i orginalni.

Svaka knjiga kreira poseban svet mašte, a takav utisak treba da ostavi i radnja u kojoj se ona prodaje.

izrada-sajta-baner

Izrada i optimizacija sajta

Reklamirajte knjižaru putem web sajta

Svaka knjižara, bez obzira što ima veliki broj poseta na svojoj lokaciji, treba da ima i svoj sajt gde će predstavljati knjige iz ponude i omogućiti online kupovinu istih.

Izradom kvalitetnog sajta prezentujte nove knjige i nove autore i redovno objavljujte akcije.

Osmislite rubriku vesti, u kojoj će čitaoci pregledati novosti iz sveta književnosti i najave novih dela, novih brojeva stripova i časopisa, recenzije i slično.

Ažurirajte top listu najprodavnijih književnih dela po kategorijama.

Osnivanje kluba čitalaca je takođe dobra ideja za reklamiranje, a svako se može učlaniti, recimo, putem registracije na web sajtu.

I, naravno, ostavite kontakt podatke sa adresom, brojem telefona i e-mail-om.

SEO optimizacija kao pomoć za uvećanje pregleda na web sajtu

Što je vaša pozicija na Google pretraživaču viša, veća je mogućnost da ćete web sajt vaše knjižare biti popularniji i posećeniji.

Odabirom pravih ključnih reči, obezbedite sebi mesto na prvoj strani pretraživača, gde će vas svi ljubitelji knjiga lako primetiti i kliknuti na vaš sajt.

Kao neki od predloga za ključne reči mogu biti ’’Prodaja knjiga Beograd’’, ’’Knjižara Srbija’’ i ’’Prodavnica knjiga’’.

facebook-oglasavanje

Facebook oglašavanje

Razvijte posao na društvenim mrežama

Facebook i Instagram više nisu samo mesta gde se povezuju fizička lica i dele fotografije i snimke.

Prodaja putem neke popularne društvene mreže dobro funkcioniše kad su u pitanju knjige.

Prezentujte svoju knjižaru na nekoj od njih i postanite omiljena stranica svake osobe koja voli da čita.

Redovno objavljujte postove sa predstavljanjem knjiga i drugih vidova štampe iz vaše ponude.

Omogućite čitaocima da komentarišu ono što postavljate i uključite se u diskusiju.

Najavite svaki događaj koji organizuje vaša knjižara. Pripremite nagradne konkurse i ankete.

Ljudi će ovako, umesto fotografija i omiljenih pesama, deliti na svojim profilima i link ka stranici vaše knjižare.

Čak i oni koji slabo čitaju knjige će se zainteresovati za čitanje.