Kako reklamirati knjigovodstvenu agenciju

reklamiranje-knjigovodstvene-agencije

REKLAMIRANJE KNJIGOVODSTVENE AGENCIJE

Knjigovodstvo nudi stabilnu karijeru, prostor za rast i dosta izazova za preduzetnika, uključujući pronalaženje klijenata kako bi održali svoj posao.

Procenjuje se da će u budućnosti biti povećana potreba za uslugama knjigovodstvenih agencija.

To se pre svega dešava jer vlasnici malih preduzeća kojima su potrebne takve usluge pre angažuju knjigovodstvenu agenciju, nego da šire svoj platni spisak za osobu sa punim radnim vremenom.

Ako ste knjigovođa, ovo vam daje dobar osnov za povećanje vaših marketinških napora, u cilju obezbeđivanja većeg obima posla.

reklama-u-liftu

Reklama u liftu

Reklamiranje knjigovodstvene agencije direktnom reklamom u liftu

okrug-39Ako razmišljate o direktnom lokalnom oglašavanju knjigovodstvene agencije ne razmišljajte o jednokratnoj podeli vašeg reklamnog materijala.

Svi smo svedoci da letke koje odštampamo 99% ljudi odmah baci u đubre pre nego što ih pogleda.

Do pre nekoliko godina izgovor većine je bio – “nemam alternativu, kako drugačije da se oglašavam?”.

Od 2011.god. na našem tržištu postoji uspešna alternativa za flajere, a to je oglašavanje u liftovima stambenih zgrada.

Marketing agencija Lift Oglasi Vam nudi najbolji vid direktnog marketinga u Srbiji.

Reklama u liftu je pozicionirana odmah do kontrolne table u visini proseče osobe i takvu reklamu je nemoguće ignorisati.

Na ovaj način veliki broj stanara Beograda biće upoznat sa vašom ponudom usluga.

Kontaktirajte nas: 064 40 70 560 i 011 21 21 935

Pogledajte cenovnik usluga oglašavanja u liftovima

 

Print oglašavanje knjigovodstvene agencije

Postavite reklame u lokalne novine, časopise, poslovne časopise i druge publikacije koje imaju željene kupce kao ciljnu publiku.

Na primer, ako ste izabrali ciljanje poslovnih klijenata, lokalne organizacije za preduzetnike, kao što je privredna komora, mogu imati članske publikacije u kojima možete da oglašavate vašu knjigovodstvenu agenciju.

Štampani oglasi vam pomažu u izgradnji kredibiliteta i brenda vaše kompanije.

Oglašavanje knjigovodstvene agencije putem interneta

Mnoge zajednice imaju lokalne sajtove sa vestima na internetu koji prodaju oglasni prostor.

Ovo je dobar način da dođete do ljudi koji više ne čitaju štampane novine. Većina lokalnih novina, televizijskih stanica i radio stanica takođe imaju svoje web stranice koje možete iskoristiti za oglašavanje vaše knjigovodstvene agencije.

Kreirajte spiskove onlajn direktorijuma u kojima možete staviti opis firme i usluge koje nudite. Pronađite mesta koja vam omogućavaju da postavite link vašeg sajta.

Jedan od preporučenih direktorijuma – odličan odnos cena i kvaliteta je internet portal NAVEDIME.rs – godišnja registracija po ceni od 5900 dinara.

Internet oglašavanje je posebno efikasno ako nudite bilo kakve online knjigovodstvene usluge i softver.

Web sajt i društveni mediji kao način reklamiranja knjigovodstvene agencije

izrada-sajta-baner

Izrada i optimizacija sajta

Kreirajte web sajt sa listom svojih usluga i kontaktnim informacijama. Povežite ga sa sa vašim stranicama, kao što su Facebook i Tvitter.

Kreiranje stranice na Facebook-u je besplatno, ali možete takođe probati i sa Facebook plaćenom reklamom koja će vam obezbediti da ciljate ljude na vašem geografskom području.

Pitajte trenutne zadovoljne klijente za iskustva i objavite ih u okviru stranice iskustva korisnika na vašem sajtu.

To će vam omogućiti da se potencijalni budući klijenti lakše opredele da vas pozovu.

Kreirajte blog na svojoj web stranici gde možete ponuditi savete i korisne resurse u srodnim temama, kao što su planiranje budžeta i lično finansiranje.

Otkrijte male tajne vašeg posla koje će posetiocima sajta pokazati da ste profesionalci u vašem domenu.

Povežite se sa računovodstvenim firmama

Pošaljite uvodno pismo i brošuru malim računovodstvenim firmama u vašoj oblasti.

Računovođe imaju puno poslovnih aktivnosti, kao što su priprema i podnošenje poreskih prijava i često su spremni da preporučuju knjigovodstvene usluge svojim klijentima da njihove sopstvene firme ne bi više radile.

Neke računovođe mogu razmišljati o korišćenju vaših usluga direktno.

Oni mogu da vas upišu na listu svakodnevnih dužnosti za evidentiranje podataka, generisanje troškova plaćanja i nadgledanja za svoje klijente.

Kako da se izdvojite od konkurencije

Mnogi profesionalci pokušavaju da preskoče ovaj proces i pokušavaju da plasiraju svoje usluge bez stvarnog razumevanja o tome šta prodaju i zašto klijenti treba da kupe baš od njih.

To čini vašu marketinšku strategiju i prodaju neprijatnom, neefikasnom i frustrirajućom.

Razmislite o tome iz perspektive potencijalnog klijenta. U slučaju potrebe za knjigovodstvenim uslugama, većina klijenata će pretpostaviti da imate znanja i mogućnosti da im pomognete. Ali ono što oni stvarno žele znati je zašto bi oni trebali angažovati upravo vas umesto vašekonkurencije.

Upotrebom vaše lične poslovne priče možete brzo i koncizno ilustrirati jedinstvenu vrednost koju imate da ponudite i zašto bi vaši potencijalni korisnici trebali angažovati vas, a ne konkurenciju.

Identifikujte svoju ciljnu publiku

Opišite jedinstvenu vrednost koju morate ponuditi na ciljnom tržištu, opišite jedinstvene veštine, stručnost i iskustvo koji vam omogućavaju da isporučite ovu jedinstvenu vrednost vašem ciljnom tržištu.

Obezbedite nezavisne, sigurne dokaze o vrednosti koju isporučujete, kao što su iskustva zadovoljnih korisnika, ili preporuke vaših usluga.