Kako reklamirati keramičarske usluge

kako reklamirati keramicarske usluge

Postavljanje pločica nije jednostavan posao. Zahteva stručnost i kvalitetan alat koji ne poseduje svako.

Nije sve u lepljenju pločica. Upravo zbog ovih razloga svako će pozvati keramičara da mu sredi novo ili obnovi i osveži staro kupatilo.

Naravno, nisu samo kupatila i toaleti mesta gde se postavljaju pločice, već se to može izvesti i u ostalim delovima stana, pa tako one služe kao originalna dekoracija.

Ljudi su u potrazi za brzom i kvalitetnom uslugom i istovremeno žele da prođu što povoljnije što se tiče plaćanja.

Dobra reklama za keramičarske usluge koja će privući klijente znači i više posla za vas kao stručnog keramičara. Više posla znači i više profita.

Iskoristite najsavremenije i proverene marketinške metode i na atraktivan način dopustite da ljudi čuju za vas.

Lift reklama - okrug

Lift marketing  – orginalan i efekan način za reklamiranje keramičarskih usluga

Liftovi stambenih zgrada su odlična mesta za reklamiranje keramičarskih usluga. Neka se i vaš poster nađe u jednom od njih, a veoma brzo ćete biti upamćeni.

Čak i oni kojima trenutno nisu neophodne vaše usluge, mogu u svoj telefon upisati vaš broj, e-mail adresu ili web sajt sa oglasa i kad im zatrebate oni će se javiti.

Prvo, započnite sa oglašavanjem po komšiluku i steknite poverenje ljudi na teritoriji na kojoj se nalazite.

Ukoliko je Novi Beograd vaša lokacija, naša preporuka je Okrug 1 / 50 zgrada oko TC Piramida ili Okrug 3 / 50 zgrada oko Kombank arene.

Vaš reklamni poster će stajati u više od 50 zgrada i to u trajanju od dva meseca. Nakon isteka vremenskog roka, možete produžiti kampanju, pa se čak prebaciti i na druge okruge.

Reklamiranje u liftovima u više okruga odjednom je takođe moguće.

Mogućnosti za prilagođavanje vašem poslu i vašim potrebama ima mnogo.

Da bi marketinška kampanja bila uspešna, potrebno je isprobati inovativne metode oglašavanja, a među najboljima je svakako iskorišćavanje prostora koji pružaju liftovi.

Šarena i privlačna reklama za keramičarske usluge, sa jasnom porukom, bez sumnje će vam osigurati stalne mušterije.

Ljudi će čitati sadržaj reklame dok putuju liftom i detaljno se upoznati sa vašom ponudom.

Preporuke klijenta kao reklama za keramičarske usluge

Svako ko pozove vas da mu odradite posao lepljenja pločica, i možda još ponešto, preporučiće vas komšijama, prijateljima i poslovnim partnerima.

Ovo je takođe jedan od načina kako može da se širi mreža korisnika vaših usluga, a od kvaliteta završenog posla, cene i još mnogih drugih faktora zavisi intezitet njenog širenja.

Naravno, ako usluge ne pružate stručno, niste ljubazni i vašu ponudu odlikuju astronomske cene pratiće vas samo negativni komentari, a potražnje neće ni biti.

Zato, dokažite da ste zaslužili da vas i vaše pomoćnike zovu pravim majstorima.

Uređenje enterijera i eksterijera shvatite ozbiljno, jer će samo pravilno postavljene pločice izgledati estetski lepo.

Takođe, i fugovanje će ići mnogo lakše i sanitarije će biti postavljene bez problema.

Neka svaki vaš korak bude dobro osmišljen i sve više ljudi će vas zvati da i njima ulepšate dom ili poslovni prostor.

izrada-sajta-baner

Izrada i optimizacija sajta

Predstavite svoje usluge na web sajtu

Izrada preglednog web sajta koji sadrži sve neophodne informacije o keramičarskim uslugama koje pružate, pomoći će budućim korisnicima da vas bolje upoznaju i kontaktiraju vas za saradnju.

Objasnite posetiocima sajta kako se vaše usluge razlikuju od konkurentskih i zašto treba da odaberu baš vas da im sredite kupatilo, terasu, kuhinju i sva druga mesta gde žele da stave pločice.

Ako ste formirali adekvatan tim, možete slobodno ponuditi i renoviranje starih i postavljanje novih kupatila.

Napravite galeriju slika vaših radova.

Postavite tabelu sa cenovnikom.

Pozovite posetioce da se pretplate na vaš Newsletter i da vas kontaktiraju putem broja telefona ili e-maila.

Budite bolje primećeni uz pomoć SEO optimizacije

Sada kada ste napravili svoj zvanični web sajt, potrebno je privući pažnju ljudi koji putem internet pretrage žele da dođu do kvalitetnog pružaoca keramičarskih usluga kao što ste vi.

Jedan od malih, ali dragocenih trikova jeste primena SEO optimizacije, radi zauzimanja što bolje pozicije na Google pretraživaču.

Bolja pozicija znači i veći broj poseta sajtu, a samim tim i veći profit.

Odaberite prave ključne reči pomoću kojih ćete doći i na prvu stranicu pretrage, a neki od predloga mogu biti ’’Keramičari Beograd’’, ’’Keramičke usluge’’ i ’’Adaptacija kupatila Srbija’’.

facebook-oglasavanje

Facebook oglašavanje

Budite aktivni na facebooku i Instagramu

Društvene mreže danas koristi ogroman broj ljudi, a i vi možete naći svoje mesto na njima i napraviti odličnu reklamu za pružanje keramičkih usluga.

Bilo da je to Facebook stranica ili Instagram galerija, nećete pogrešiti, jer će vaše objave sigurno pratiti veliki broj ljudi.

’’Okačite’’ slike vaših radova, a zanimljiva ideja je postavljanje ’’pre i posle’’ slika.

Ovako ćete pokazati šta ste učinili da poboljšate izgled i funkcionalnost dela enterijera ili eksterijera svojih klijenata.

Ljudi će ostavljati komentare i pisati vam putem privatnih poruka, a vi se potrudite da im odgovorite što pre i da im pružite sve potrebne informacije.