Kako reklamirati firmu za transport i selidbe

transport-selidbe-lift-oglasi


U današnje vreme najvažnija stvar od koje zavisi rast vašeg biznisa je marketing. Reč meseca je svakako IZAZOV, jer firme koje imaju jaku marketinšku strategiju za online zajednicu mogu sebi da obezbede uvećanje prometa i prihoda.

U ovom blogu ćemo navesti najvažnije stvari koje jedna firma koja se bavi transportom i selidbama treba da koristi u 21-om veku kako bi imala održiv rast i razvoj.

Dok budete čitali ovaj blog imajte na umu da sve tačke koje ćemo nabrojati mogu da se iskoriste za bilo koju vrstu posla.

reklama-u-liftu

Reklama u liftu

1. Oglašavanje u liftovima kao najbolji vid direktnog lokalnog oglašavanja firme

Oglašavanje u liftovima predstavlja odličan vid direktnog oglašavanja, baš ono što je potrebno firmi koja se bavi transportom i selidbama.

okrug-40Reklama u liftu se ne može prevideti niti ignorisati, na taj način obezbeđena vam je sigurna gledanost reklame.

Od 2011. godine Marketing agencija Lift oglasi uspešno se bavi oglašavanjem u liftovima stambenih zgrada.

Ugovori sa zgradama garantuju da će vaša reklamna ponuda biti na dogovorenom mestu – u liftu.

Saradnja je prvenstveno usmerena ka zgradama sa uređenim sistemom funkcionisanja.

Više od 85% zgrada ima uveden video nadzor, a više od 90% zgrada ima istaknutu zabranu unošenja reklamnog materijala.

Praktično jedina legalna postavka reklamnog materijala jeste reklama u liftu.

KONTAKTIRAJTE NAS: 011 21 21 935 i 064 40 70 560

OGLAŠAVANJE U LIFTOVIMA

 

izrada-sajta-baner

Izrada i optimizacija sajta

2. Investiranje u odličan sajt je svakako najbolji način reklamiranja firme za transport i selidbe

Ovo je najvažniji korak od svih o kojima ćemo pisati. Ovih dana najviše ljudi kada im zatrebaju usluge selidbe i transporta, pomoć traže na internetu. Era žutih strana je ostala u prošlom vremenu, sada je digitalna era i sveže informacije uvek možete potražiti na internetu, a ne u telefonskom imeniku.

Evo nekih bitnih karakteristika koje treba da ima dobar sajt.

Jednostavan meni bez puno stranica i bespotrebnih informacija. Osnovno je da svaki dobar sajt ima stranice “O nama” i “Kontakt”.

Takođe je bitno da svoje najbolje usluge prikažete u glavnom meniju kako bi bile lako uočljive. Gledajte da imate sedam ili manje stranica.

Pravilo 7 sekundi

Postoji marketinško pravilo da ako posetilac sajta u prvih 7 sekundi ne ugleda sadržaj koji traži, napušta stranicu i ide na sledeću, samim tim ste izgubili potencijalnog korisnika. Zato budite sigurni da ste najbolje usluge stavili na početnu stranu.

Popunite sve informacije o vašoj firmi, jer niko ne želi da unajmi firmu koja nije registovana u APR-u već radi na crno i koju posle obavljenog posla ne može da nađe za eventualnu reklamaciju.

Što više informacija budete naveli o svojoj firmi, veće su šanse da steknete poverenje kod budućeg korsnika, tako da on odluči da koristi usluge vaše firme.

Najvažnije informacije koje trebate da prikažete su broj fiksnog telefona, mobilnog telefona, tačnu adresu firme, mail adresu….

Forma za online procenu troškova za određene usluge. Jedan deo posetilaca vašeg sajta neće želeti da vas pozove za dodatna pitanja, zato je potrebno da napravite kontakt formu preko koje će budući korisnici moći online da zatraže procenu troškova i da postave dodatna pitanja.

Napravite kvalitetan i profesionalan sajt tako da on bude optimizovan za računare, tablete i mobilne telefone. Više od polovine posetilaca vašeg sajta će biti sa smartfona ili tableta, zato je potrebno da vaš sajt bude tako napravljen da bude lak za snalaženje i na malim ekranima mobilnih uređaja.

Stavite samo bitne usluge i napravite dugme call to action (poziv, poruka, mail).

pokrenite-blog

POKRENITE BLOG

3. Počnite da vodite blog na vašem sajtu jer je to odličan način da Vas potencijalni klijenti pronađu

Neka najbolji tehničari iz vaših timova za selidbe podele svoja iskustva na vašem blogu. Mogu pisati o greškama koje treba izbeći prilikom selidbe ili neka daju odgovore na najčeća pitanja koja korisnici postavljaju.

Takođe i vaš prodajni tim može da piše o svojim iskustvima sa korisnicima, kao i o tome na koji način druge firme koje se bave ovim poslom pokušavaju da izbegnu svoje obaveze ka korisnicima, a koje vaša firma uvek izvršava.

Evo nekih tema od kojih možete početi vaš blog:

Saveti za transport i pakovanje. Ovom temom bi mogao da se bavi neko ko se bavi nadzorom obavljenog posla na terenu.

Pitanja koja se najčešće postavljaju sa dobro obrazloženim odgovorima.

Podaci i statistika o selidbama, kako onih koje obavi vaša firma tako i onih slučajeva koje možete naći na internetu. Statistika treba da sadrži podatke koliko se ljudi mesečno seli, koliko stvari imaju, u kojim gradovima je naveća pokretnost stanovnika, u koji grad se najviše ljudi useli, a iz kog se najviše iseli. Dosta ovih podataka možete pronaći na internetu.

Zabavni sadžaj. Ovde treba pisati o čudnim ili smešnim situacijama koje se dešavaju na terenu, o čudnim zahtevima korisnika, takođe možete staviti i prigodne slike sa terena.

4. Napravite istraživanje o svojim korisnicima

Tražite da Vam vaši korisnici daju svoje utiske o završenom poslu. Proverite da li među vašim korisnicima ima neke poznate ličnosti i ako ima, zamolite ih za komentar.

Vaši zadovoljni korisnici su vaša snaga.

5. Vodite računa o ugledu – jer to može biti veoma efikasna reklama za firmu koja se bavi transportom i selidbama

Ugled vaše firme je važna stvar. Imajte na umu da će svako ko želi vašu uslugu prvo da vas proveri, pogotovo ako se radi o velikom poslu.

Budite sigurni da će na internetu naći samo dobre komentare o vama. Naravno, kako niko nije savršen i nikad neće biti, tako neće ni vaša firma.

Bitno je da se potrudite da na svom sajtu imate što više pozitivnih ocena, kao i dobru referentnu listu korisnika, koji će potvrditi da su zadovoljni vašom uslugom, ako neko ipak reši da proveri da li su navodi o vama tačni.

6. Dokažite da ste firma od poverenja

Da bi budući korisnici imali više poverenja u vašu firmu, potrebno je da budete članovi udruženja firmi iz vaše delatnosti, kao i da posedujete licencu sertifikacionog tela o kvalitetu vaše usluge. Sve to trebate da istaknete na vašem sajtu.

facebook-oglasavanje

Facebook oglašavanje

7. Budite prisutni na društvenim mrežama – marketinško sredstvo koje ne smete zanemariti

To je pod obavezno, jer su skoro svi vaši budući korisnici tamo. Potrošite malo vremena za izradu facebook stranice, twitter naloga ili linked in profila…

Vođenje ovih naloga i stranica treba da bude stalan posao, a ne povremen kada se nađe vremena. Zato većina firmi angažuje spoljnjeg saradnika koji je obučen za te stvari, kako bi utisak o vašoj firmi kod budućeg korisnika bio što bolji.

Na društvenim mrežama možete postvaljati slike sa terena, zanimljive tekstove o selidbama i savete kako da selidba prođe sa što manje problema.

8. Oglasite firmu za transport i selidbe na internetu

Postoje mnoga mesta na internetu koja će vam doneti telefonske pozive i zaključenje posla.

Najbolje je početi sa google oglasima – adwords reklamiranjem.

Ovom reklamom možete postići da za određene ključne reči vaš sajt izađe prvi kada se ti termini pretražuju na Google-u.

Takođe možete stupiti u kontakt sa internet portalima i za određeni novac možete se oglasiti kod njih i tako dobiti eksterni link koji će ljude dovesti na vaš sajt.

Takođe možete koristiti i reklamiranje putem banera na sajtovima koji imaju veliku posećenost.