Kako reklamirati dom za stara lica?

kako-reklamirati-dom-za-stare


Reklama za starije osobe zahteva poseban pristup obraćanja. Starije osobe uz njihovo uvažavanje i veliko poštovanje vrlo lako mogu da postanu najlojalniji potrošači.

Stariji građani odlično reaguju na mogućnosti za interakcuju.

Oni takođe nagrađuju poštene i iskrene ponude, tako da reklamne poruke treba da budu jednostavne i koncizne.

Evo par saveta kako možete reklamirati dom za stara lica.

reklama-u-liftu

Reklama u liftu

Lokalno oglašavanje doma za stara lica

okrug-40Kada se govori o lokalnom oglašavanju ne postoji bolji način oglašavanja u Srbiji od oglašavanja u liftovima stambenih zgrada.

Svi stanari koriste lift!

Zakupom reklamnog prostora u liftu vašu reklamu je nemoguće ignorisati, a to Vam ne može garantovati ni jedan drugi medij: ne gledaju svi isti kanal, ne slušaju svi istu radio stanicu, ne čitaju svi iste novine i časopise, ali zato svi koji žive u zgradi svakodnevno koriste isti lift.

Reklama u liftu mora da bude što veće dimenzije sa upečatljivim slovima, konkretnim sadržajem i slikom koja će im ukazati na toplinu vašeg doma gde će se osećati kao kod svoje kuće.

Kontaktirajte nas: 011 21 21 935 i 064 40 70 560

Pogledajte cenovnik oglašavanja u liftovima

 

podela-flajera

Podela flajera

Reklamiranje doma za stara lica direktnom poštom

Stariji ljudi vole da otvore svoje sanduče i vide da li je nešto stiglo na njihovu adresu osim računa.

Kada pričamo o direktnoj pošti to se ne odnosi na flajere koji ne završe u rukama potencijalne mušterije već po pravilu uvek u kanti ispod sandučeta.

Direktna pošta podrazumeva slanje direktnih pisama gde se obraćate potencijalnoj mušteriji.

To iziskuje daleko više vremena od podele flajera, ali efekat je neuporedivo veći.

izrada-sajta-baner

Izrada i optimizacija sajta

Reklamiranje doma za stara lica na internetu

Internet je nešto što nas okružuje i bez čega današnji svet ne bi mogao da funkcijoniše, tako da se web sajt u današnje vreme podrazumeva.

Web sajt mora da bude optimizovan za sve uređaje, a ne samo za desktop mašine, jer sve više ljudi koristi internet na mobilnim telefonima i tabletima. Nakon kreiranja vašeg web sajta cilj je dospeti na vrh prve strane internet pretraživača (Google, Yahoo, Bing).

Da biste zauzeli prva mesta imate dva načina.

Prvi način je Google oglasi – AdWords, gde se reklama plaća po kliku, tačnije po ulasku na vaš sajt i nakon plaćenog oglasa vaš sajt će automatski skočiti na vrh prve strane.

Drugi način je SEO optimizacija sajta.

Profesionalna SEO optimizacija sajta zahteva daleko više posla i više uloženog vremena da bi vaš došao do prvih rezultata. Ali nakon 6 meseci do godinu dana vaš sajt će se nalaziti na vrhu prve strane i više nećete morati da plaćate Google reklamu.

Reklamiranje doma za stara lica na TV-u i radiju

Reklamiranje na televiziji i radio stanicama zahteva daleko veća novčana sredstva nego bilo koji drugi vid oglašavanja, ali niko vam ne garantuje da će biti efikasniji.

Ako se odlučite za reklamu na televiziji ili radiju dobro se informišite na kojem kanalu ili stanici treba da se oglasite. Ako je neka stanica najskuplja jer je najslušanija, a sa druge strane najslušanija je od strane mladih ljudi, vaš novac će biti uzaludno potrošen.

Ista je stvar sa televizijskim kanalima, informišite se koje kanale gledaju stariji ljudi, koje emisije, koje serije i u kojim terminima.

Možda ćete dobiti odličnu ponudu jer mali broj ljudi gleda neku određenu emisuju, ali možda taj mali broj predstavljaju upravo penzijoneri, a to vama upravo i treba. Na taj način, za manji novac pogodićete pravo u metu.