Kako reklamirati butik odeće i obuće

reklama-za-butik

REKLAMA ZA BUTIK

Otvorili ste svoj butik odeće ili obuće, i razmišljate šta je sledeće?

Kako do što više kupaca?

Reklamiranje! Upravo to je sledeći korak.

Da li želite da koristite bilborde, lift reklame, flajere, radio ili TV reklame, svakako razmislite o vašim mogućnostima i željama.

Razmislite kakav tip kupaca želite da ciljate, gde želite da vide vašu reklamu.

Bilo da ste tek počeli sa svojim poslom, bilo da dodajete novi proizvod, detaljni marketinški plan može vas voditi kroz sve važne odluke koje morate napraviti pre ulaganja novca u prodaju ili oglašavanje.

Odluke sa kojima ćete se suočavati sigurno traže analizu vašeg poslovanja i kupaca, odabir vašeg ciljnog tržišta i odlučivanje o strategiji za njihovo postizanje. Tek nakon ovih velikih odluka koje ste doneli treba da se fokusirate na detalje Vaših marketinških napora.

Za razliku od većih robnih kuća, buticima odgovara usko ciljano tržište.

Moda može biti izraz individualnosti ili udruženja, pa različite grupe ljudi reaguju na različite načine, različitim stilovima. Definisanje uskog ciljanog tržišta je ključ uspeha za butik odeće ili obuće, bez obzira na to da li je lokalno ili online.

Dobro definisana ciljna tržišta identifikuju korisnike na temelju demografskih podataka poput godišta i prihoda, geografskim razmatranjima na temelju klime i regionalnih stilova i društvenih pripadnosti.

Provesti dobar deo vremena radeći sveobuhvatnu definiciju svog ciljnog tržišta, upravo je prvi korak koji će uticati na odluke koje donosite u svim ostalim segmentima marketinškog plana.

reklama-u-liftu

Reklama u liftu

Jedan od efikasnih načina oglašavanja butika odeće i obuće

okrug-40Lift oglasi postaju sve interesantni za postavke reklama. Ukoliko još niste imali prilike, postavite svoju reklamu na mesto sigurne gledanosti – u liftovima stambenih zgrada.

Flajeri će u velikom delu završiti u smeću, jer tog momenta vraćajući se sa posla ili izlaska, stanare moguće neće interesovati da pregledavaju razne ponude.

Postavka u lift oglasima neće proći nezapaženo, budući je dovoljan samo pogled na reklamu i ona ostaje upamćena, a još kad se stanar svaki dan najmanje četiri puta susretne sa vašom ponudom, u dva meseca oglašavanja, rezultati neće izostati.

Za razliku od flajera, gde smatrate da ste potrošili manje novca, ustvari i niste, budući je podela jednokratna i stanar ili će baciti pogled ili neće na flajer koji je izvadio iz sandučeta.

Radio i TV reklame svakako su skuplje, ali za ciljane delove grada gde se nalazi vaš butik najefikasnija je Lift reklama. Možete da suzite, ali i proširite mesto postavke prema lokaciji vašeg butika.

Ukoliko dugoročno razmišljate o svojim marketinškim aktivnostima u ponudi je neverovatna ponuda, oglašavanje sa 50% popusta, gde oglašavanje plaćate šest meseci, a šest meseci je gratis.

U Beogradu lift oglasi posluju od 2011. godine i svojim predanim i profesionalnim radom stekli su veliki broj klijenata.

Budite i vi među njima, i osetite efikasnost lift reklame.

Kontaktirajte nas: 011 21 21 935 i 064 40 70 560

Pogledajte cenovnik oglašavanja

 

izrada-sajta-baner

Izrada i optimizacija sajta

Oglašavanje i promocija butika

Efikasnost kampanje oglašavanja nije određena isključivo prema veličini proračuna oglašavanja. Ekonomične i inovativne taktike oglašavanja koje uistinu rezonuju svoje ciljno tržište mogu biti mnogo efikasnije od veće skupe i manje dobro osmišljene strategije.

Kada imate butik, marketing je ključan, potrebno je da svoje kupce uvek držite zainteresovanim.

Budući da tržište odeće i obuće može biti nestabilno, efikasan marketing može vam pomoći u izgradnji lojalnih kupaca, kako bi vam pomogli da imate održivo poslovanje svog butika u nadolazećim godinama.

Stvorite prepoznatljivost brenda

Dok planirate marketinške kampanje, cilj je da privučete što veći broj potencijalnih klijenata. Stavljajući svoj brand ispred kupaca u mnogim mestima, koliko je to moguće, stvorite ime prepoznavanja i buđenja radoznalosti.

Buditi pristuni online

Uspostavite online prisutnost, tako da kupci mogu naći vašu firmu po nazivu ili po vrsti. Potreban vam je profesionalni dizajner za izradu web stranice i za optimizaciju sajta. Fokusirajte se na to da će kupci tražiti na internetu informacije, kao što su ime firme ili “butik odeće” plus ime vašeg grada.

Kada klijenti koriste pametne telefone za pretraživanje obližnje trgovine odeće, vaš butik se mora tu pojaviti. Ojačajte svoju prisutnost dalje stvaranjem bloga i redovno postavljajte informacije o najnovijoj modi, novim odevnim predmetima i događajima u modnoj industriji.

Oglašavanje butika u novinama i putem flajera

Koristite reklamiranje u novinama da bi dobili pažnju kupaca. To je posebno efikasno kad se pokreće butik koji nije u tradicionalnom trgovačkom centru ili ako je to na nekom neobičnom mestu. Možete da uradite i flajere sa adresom butika i web adresom.

facebook-oglasavanje

Facebook oglašavanje

Kreirajte profile na društvemin mrežama

Stvaranje profila na društvenim mrežama kao što su Facebook i Twitter doprineće da doprete do korisnika na neformalnom nivou.

Pošaljite zahteve svojim prijateljima, familiji i sa napravljenim mailing listama pozovite ljude da postanu prijatelji, obožavatelji ili sledbenici na svakom mestu. Ispunite profilne informacije u potpunosti.

Napravite post svakih nekoliko dana, s ciljem postavljanja članaka o modi koja će zanimati vaše klijente.

Kada ste dobili novi inventar, postavite sliku kako bi poboljšali radoznalost i uverili kupce da dođu u vaš butik.

Dajte prijateljima na svojim društvenim mrežama dodatnu vrednost nudeći povremene popuste samo za njih – ova taktika takođe može pomoći da steknete više online pratilaca.

Iskoristite promocije kako bi pospešili prodaju

Koristite promocije u prodaji kako bi poboljšali poslovanje tokom cele godine – bez obzira na vrstu butika koji imate, kupci vole uštedu novca.

Jednom ili dva puta godišnje, osmislite prodaju za kupce koji su bili lojalni: poslužite šampanjac, nudeći popuste prilikom prodaje.

Orjentišite prodaju u posebnim prilikama kao što su sportski događaji, praznici, iskoristite prodaju u svečanom raspoloženju.