Kako reklamirati auto servis

reklamiranje-auto-servisa


Posedujete svoj auto servis, opremu i novi prostor. Sada sve što trebate su klijenti.

Reč usta do usta će biti najvažniji alat za vaše oglašavanje budući da pružate izvrsne usluge za svoje klijente. Želite pogledati što vas još razlikuje od konkurencije.

Zašto bi oni dovozili svoj automobil u vaš servis, umesto u druge?

Možda možete ponuditi konkurentne cene, kraće vreme obrade za popravak. Potražite različitosti – stvari koje vas čine jedinstvenim i prodajte svoje prednosti.

Razmislite o mogućnostima oglašavanja auto servisa

Oglašavanje auto servisa uključuje sve. Možete napraviti odličnu-mail kampanju s kuponima, davanje reklame na radiju i TV-u, izraditi odličnu web stranicu, oglašavati se u novinama i časopisima. Svaka metoda ima svoje prednosti. Bez obzira na pristup, budite kreativni.

Poenta oglašavanja je da budete primećeni.

reklama-u-liftu

Reklama u liftu

Lift oglasi kao direktni marketing za reklamiranje auto servisa

okrug-40Oglašavanje u Lift oglasima postaje sve interesantniji vid oglašavanja u Beogradu.

Saradnja Lift oglasa usmerena je na zgrade sa uređenim sistemom funkcionisanja, zgradama sa osnovanim skupštinama stanara i njihovim predstavnicima, što daje sigurnost da će vaša reklama biti gledana.

Kao kreatori inovativne usluge u oblasti indoor oglašavanja, Lift oglasi su stvorili izuzetno efikasan oglasni kanal.

Ako razmišljate o direktnom marketing ne razmišljajte o jednokratnoj podeli vašeg reklamnog materijala, jer reklama u liftovima stambnih zgrada biće uvek dostupna, bez bojazni da bude odbačena i da završi kao neželjena pošta.

Cena oglašavanja zavisi od dimenzije reklame koja je dovoljna da prezentujete sve ono što želite da bude viđeno. Kako raste dimenzija reklame tako raste i cena oglašavanja.

Imate mogućnost da koristite ceo pano ili da ga delite sa drugim oglašivačima, što je svakako cenovno isplatljivije.

Odredite deo grada tzv. Okrug gde želite da se reklamirate, zbog blizine svog auto servisa, zatim odredite dimenziju reklame, rezrvišite svoje mesto i provozajte svoju reklamu.

KONTAKTIRAJTE NAS: 011 21 21 935 i 064 40 70 560

Pogledajte cenovnik oglašavanja u liftovima

 

Uspostavite proračun za oglašavanje vašeg auto servisa

Nakon što ste identifikovali svoje potencijalne klijente, vreme je za jedan iskren pogled na ono što si možete priuštiti. Jedan bilbord pored puta zasigurno će privući pažnju, ali košta više nego što realno možete očekivati ​​da ćete zaraditi.

Takođe je potrebno da utvrdite koliko brzo želite da vaše poslovanje raste. Skroman rast je bolji nego biti zatrpani klijentima, a ne biti u mogućnosti da ih dobro uslužite.

Oglašavanje će vam svakako dovesti klijente na vrata; poslovnom praksom i fer tretmanom ćete ih zadržati ali i učiniti da se vraćaju. Zadovoljni kupci će vas preporučiti njihovoj porodici i prijateljima, ali jedan nezadovoljni kupac može potkopati vaše napore i oštetiti vaš ugled nepopravljivo.

Kako započeti poslovanje auto servisa od temelja

Auto servisi obavljaju niz usluga vezanih uz održavanje i popravak automobila, u rasponu od jednostavnih promena ulja do kompleksnih remonta, i sve između. Potražnja za auto servisom i dalje raste u celom svetu kao i broj automobila i vozača.

Izračunajte ili procenite ukupne troškove pokretanja servisa. Gradeći od temelja, moraćete uzeti u obzir niz troškova. Napravite popis opreme, kao i istraživanje troškova i sve što je potrebno.

Oglašavanje i marketing su važni temelji za bilo koji poslovni uspeh. Bez odgovarajućeg oglašavanja, posao neće biti primećen od strane potencijalnih klijenata, i stoga, ne može napredovati u svom punom potencijalu.

Oglašavanje auto servisa je važno, ali je stepen njegove efikasnosti još važniji. Ljudi troše mnogo novca na oglašavanje, ali budući da metode nisu ciljane ili dovoljno efikasne, oni jednostavno ne uspeju. Da bi uspeli, trebate biti svesni nekih efikasnih metoda oglašavanja auto servisa.

Kako oglašavati svoj auto servis na efikasan način:

Ovo su neke od važnih i korisnih tehnika, kojom se efikasno može oglašavati i promovisati svoj auto servis.

izrada-sajta-baner

Izrada i optimizacija sajta

Korišćenje web stranice za oglašavanje auto servisa

Web stranica može učiniti čuda za vašu reklamnu kampanju. U ovoj eri tehnologije i napretka, internet je jedna od retkih stvari koje su zaista evoluirale. Postupno ćete saznati da većina vaših konkurenata imaju svoje odgovarajuće i dobro održavane web stranice. Stoga, ako ne učinite isto, izgubićete mnogo.

Web stranice su važan izvor informacija i sada, a ljudi uglavnom odlaze na internet da bi dobili informacije koje žele. Na svojoj web stranici, možete tako dati informacije o svim uslugama koje nudite, promotivnim programima, popust ponudama i još mnogo toga.

KREIRAJTE EFIKASNU WEB STRANICU

Korišćenje medija za oglašavanje auto servisa

Takođe možete koristiti svoje lokalne medije za oglašavanje auto servisa. Brošure, leci, oglašavanje u lokalnim novinama i časopisima su stari i tradicionalni načini oglašavanja. Oni ne mogu biti jako efikasni, ali još uvek mogu mnogo doprineti, budući da nisu skupi.

Korišćenje direktnog mail marketinga za auto servis

Verovatno najčešće korišćena metoda marketinga je direktan mail marketing. Ovo je jedan od najstarijih i najčešće korištenih metoda. Promotivne ponude, popuste, nove usluge, izjave, povratne informacije, programe, možete da prezentujete putem maila. Ova metoda se vrlo često koristi u oglašavanju.

Korišćenje društvenih mreža za oglašavanje auto servisa

facebook-oglasavanje

Facebook oglašavanje

Korišćenje društvenih medija za oglašavanje auto servisa daće vam potrebnu prednost nad svojim konkurentima, jer je to stvarno efikasan način za komunikaciju sa svojim kupcima.

Facebook, Twitter, Google Plus, LinkedIn, MySpace su sve različite web stranice koje su vrlo često korištene u ovoj areni.

Ovo socijalno umrežavanje može se koristiti za efikasno reklamiranje svog poslovanja.

Možete napraviti brand stranicu ili stranice fanova i tamo možete direktno komunicirati s vašim postojećim i potencijalnim klijentima, informisati ih o svojim novim i starim promotivnim ponudama, i uzeti komentar.

Korišćenje svih ovih metoda može biti jako korisno u izradi vašeg marketinškog plana.