Kako reklamirati apoteku

reklama-za-apoteku

REKLAMA ZA APOTEKU

U današnjem vremenu MARKETING je postao jednako važan za vaše poslovanje, kao i samo poslovanje. Godinama, on je bio ograničen za one sa velikim finansijskim mogućnostima, dok sa razvojem društvenih i digitalnih medija, marketing usluge može da radi bilo ko i bilo gde!

Digitalni uspon stvorio je ciljane mogućnosti za firme, kako bi povećale svoje marketinške proračune i stvorili povrat za njihova ulaganja, veća nego ikad pre.

reklama-u-liftu

Reklama u liftu

Lift oglasi kao način direktnog lokalnog oglašavanja apoteke

Oglašavanje u Lift oglasima mnogi su prepoznali kao svoj strateški nastup na tržištu. Ciljevi lift oglasa su usmereni na kreiranje dugoročnih strategija i u tom pogledu pružaju maksimalan kvalitet usluge. Zašto da se odlučite za ovakav vid oglašavanja?

okrug-40ZATO ŠTO:

  • Oglašavanje u liftovima osigurava najviši procenat primećenosti (čak 84%)
  • Postiže daleko najviši procenat medijskog sećanja (čak 96%)
  • 85% ispitanika ima pozitivan stav prema ovakvom načinu oglašavanja
  • 82% ispitanika nalazi da su oglasi u liftovima vrlo interesantni za „proučavanje

I još nešto što je potrebno istaći kad su lift oglasi u pitanju, a to je:

  • Kada čuješ, zaboraviš! Kada vidiš, zapamtiš!
  • Kada je nešto jednostavno, ono ima i moć!
  • Potpisom ugovora o saradnji sa skupštinama stanara vaša postavka je postala legalna i garantuje vam gledanost vaše reklame;
  • To je reklama koja daje rezultat (potvrda tome su firme koje su sklopile ugovor o saradnji sa lift oglasima);
  • Reklamu ne gledaju samo oni koji tu žive već i njihovi posetioci;
  • Mnoge zgrade više ne dozvoljavaju unošenje reklamnog materijala poput flajera. (Jednokratna podela svakako ne može imati isti rezultat kao i dvomesečno oglašavanje koje nude Lift oglasi)!

Možete nas posetiti na sajtu www.liftoglasi.rs ili na našoj Facebook stranici www.facebook.com/lift.oglasi

Kontaktirajte nas: 011 21 21 935 i 064 40 70 560

POGLEDAJTE CENOVNIK OGLAŠAVANJA U LIFTOVIMA

 

Pođite od svoje web stanice, napravite korisnu i informativnu web stranicu

U današnjem digitalnom dobu, ljudi troše značajno mnogo vremena na internetu radi istraživanja pre donošenja odluke o kupovini.

Ako već imate web stranicu, provodite neko vreme da ju pregledate. Razmislite o tome kako možete učiniti više da bi ona bila od što veće koristi za vaše posetioce.

izrada-sajta-baner

Izrada i optimizacija sajta

Kvalitetna web stranica je jedno od najvrednijih sredstava koje vaša apoteka može imati. Fokusirajte se na prvi utisak.

Postoje tri stvari koje treba uzeti u obzir kada se pokušava napraviti dobar prvi utisak.

Dakle, najvažnija stvar koju možete učiniti kako bi se istakli od ostatka je da budete sigurni da vaša web stranica ostavlja dobar prvi utisak.

To znači da stranica treba izgledati moderno.

Druga značajna stvar koja utiče na prvi utisak je to da je vaš sajt lak za navigaciju.

Pružite informacije vašim posetiocima da ono što traže i nađu u što manje klikova. Na primer, većina ljudi će tražiti na vašoj web stranici podatke za kontakt.

Dakle, dobra ideja je imati svoje kontakt podatke na početnoj stranici, tako da to bude  jedna od prvih stvari koju posetioci sajta vide.

Na kraju, još jedan ključni faktor za dobar prvi utisak je kako se vaša web stranica prikazuje na mobilnom uređaju.

S izuzetkom, većina ljudi koji trebaju posetiti apoteku najverovatnije dolazi iz ordinacije ili bolnice.

Dakle, činjenica je da se većina pretraga apoteka obavlja na mobilnom uređaju. Jer oni su obično u potrazi za brzim pristupom vašim kontakt podacima, proverite da li oni to mogu naći lako i brzo bez obzira na uređaj kojim se služe.

Velika apoteka na svojoj web stranici uključuje informacije o uslugama, radnom vremenu, i još mnogo toga.

Razmislite o tome koja pitanja potencijalni kupci mogu imati, i učiniti sve kako bi najbolje odgovorili na ta pitanja upravo na svojoj web stranici.

Web stanica za vašu apoteku je bitan element, vaš marketinški alat koji vam može pomoći da dođete do što više ljudi, da steknete nove klijente i povećate prodaju.

Uključite na svojoj web stranici apoteke:

  • Popis svih usluga koje nudite

  • Omogućite posetiocima online komunikaciju

  • Postavite link ka društvenim mrežama

  • Dajte obaveštenja o cenama lekova

Navedite svoje posetioce da s razlogom posete vaš sajt redovno. Jedan od glavnih načina da se to postigne je dodati koristan sadržaj.

Evo nekoliko predloga za sadržaj web sajta apoteke:

  • Objava članaka o propisima, vakcinama, nestašicama lekova, …

  • Dajte informacije o određenim bolestima

  • Postavite link ka drugim korisnim web stranicama i sadržajima

  • Započnite blog

Reklamiranje apoteke na Facebook-u

facebook-oglasavanje

Facebook oglašavanje

Ovih dana, gotovo da nema osobe ili firme koja nije registrovana na Facebooku.

Za mnoge ljude, to je prva stvar koju im oči vide svakog jutra, oni se oslanjaju na to kao svoj prvi izvor vesti i informacija.

To je razlog zašto mnogi koriste Facebook za aktuelne vesti – znaju kako je to korisno za prosleđivanje informacija za njihovu publiku.

Facebook omogućava firmama da sa svoje stranice pružaju kontakt podatke, poslovne informacije, radno vreme, i još mnogo toga.

Pratioci su takođe obavešteni svaki put postovima o novim poslovnim informacijama. To je ne samo dobra strategija, izgraditi odnos sa svojim trenutnim klijentima, već je takođe Facebook fantastična platforma za oglašavanje.

Svaki put kada stranica objavi nešto novo i korisno, vaši pratioci mogu podeliti tu informaciju sa svim svojim prijateljima. Izvan Facebooka, oni mogu podeliti to s nekoliko ljudi nedeljno.

Na Facebooku, vaš post i informacije o apoteci mogu dosegnuti i čak stotine hiljada ljudi u samo nekoliko dana.

Takav odgovor ne mora uvek dovesti do trenutno novih klijenata, ali to će vam pomoći izgraditi odnos sa zajednicom, te pomoći u uspostavljanju svoje apoteke kao autoriteta i kao izvor vrednih informacija.

Facebook također omogućuje plaćeno oglašavanje. On vam daje pogodnost da ciljate publiku na osnovu lokacije, godina, interesa, pola i još mnogo toga.

GOOGLE + kao način za promociju apoteke

Iako to nije nužno najpopularnija platforma društvenih medija, to je apsolutno presudno za firme koje žele da se nađu na Google-u. Google+ vam omogućava da postavite stranicu sa svojim osnovnim kontaktom, radnim vremenom, itd, slično kao i Facebook.

Twitter

Ovo je još jedan popularan izvor za instant informaciju. Twitter je drugačiji od drugih platformi u tome što omogućava svojim korisnicima da postavljaju samo kratke informacije. To je vrlo korisno za ljude koji žele prelistati mnogo informacija iz različitih izvora u kratkom vremenu.

Twitter možete koristiti na sličan način kao i Facebook i poslati redovne savete i ažuriranja za svoje pratioce. Korištenjem Twitter-a ne samo da  omogućavate promociju potencijalnim kupcima, već i povezivanje sa drugima i traženje drugih potencijalnih izvora vrednih informacija, kao i jednostavno deljenje informacija sa svojim pratiocima.

Twitter je takođe jedan od najvećih pretraživača na internetu! Većina ljudi smatraju da su to Google, Yahoo, ili Bing. Međutim, Twitter omogućava svojim korisnicima da pretražuju kroz milijardu tweetova kako bi videli što drugi ljudi spominju. Na primer, ako upišete “apoteka” twitter vam omogućuje da vidite sve tweetove koji su spomenuli reč “apoteka”.

DRUGI kanali oglašavanja apoteke

Postoje mnoge druge platforme koje se mogu koristiti za promovisanje vaše apoteke. One navedene u nastavku takođe mogu biti vrlo korisne, ali ne mogu doći do iste opšte populacije, kao i one gore navedene.

LinkedIn – To je u osnovi društveni mediji za profesionalce. To umrežavanje stranica prvenstveno koriste firme ili pojedinci kako bi izgraditi profesionalne odnose. Ako ste zainteresirani za učenje o drugim firmama ili želite biti u kontaktu s ljudima u vašoj delatnosti, onda će to pomoći. Za većinu apoteka, to nije nužno i ne predstavlja se kao odličan način za dobijanje novih poslova i dolaska do potencijalnih kupaca. Međutim, može biti potencijal za indirektno dopiranje do potencijalnih klijenata putem izgrađenih odnosa s drugim firmama i profesionalcima.

YouTube – Ovo je svetski glavni izvor za deljenje video sadržaja. YouTube korisnici se mogu pretplatiti na Vaš “kanal” i ažurirati svaki put kada objavite novi video. Apoteke mogu koristiti ovu platformu za virtualne informacije, obrazovne video prezentacije (npr. obuku pacijenta kako da koriste svoj inhalator), ili za čuvanje i deljenje drugih korisnih videa.