Kako funkcioniše reklama i reklamiranje

lift-reklama

 

  1. Kada čovek prvi put pogleda reklamu, uopšte je i ne vidi.
  2. Sledeći put kada je pogleda, ne primeti je.
  3. Treći put postane svestan njenog postojanja.
  4. Četvrti put se neodređeno seća da ju je negde video.
  5. Peti put pročita reklamu.
  6. Šesti put podigne nos kada je vidi.
  7. Sedmi put kada je pročita kaže “O, zaboga.”
  8. Osmi put kaže “Evo je opet ona dosadna reklama.”
  9. Deveti put se zapita da li koji reklamira vredi nečemu.
  10. Deseti put će pitati komšiju da li je to probao.
  11. Jedanaesti put će se zapitati kako oglašivač zarađuje novac.
  12. Dvanaesti put će pomisliti da mora biti dobra stvar.
  13. Trinaesti put će pomisliti da to ipak nečemu vredi.
  14. Četrnaesti put će se setiti da već duže vreme želi takvo nešto.
  15. Petnaesti put je na mukama jer ne može sebi takvo nešto da priušti.
  16. Šesnaesti put misli da će jednog dana svakako kupiti sebi takvo nešto.
  17. Sedamnaesti put će zapisati sebi podsetnik.
  18. Osamnaesti put će proklinjati svoje siromaštvo.
  19. Devetnaesti put će pažljivo prebrojati svoj novac.
  20. Dvadeseti put kada vidi reklamu, kupuje proizvod ili nalaže svojoj ženi da to uradi.

Ovo je 1885. godine u Londonu napisao izvesni Tomas Smit.

okrug-40Marketing i advertising nisu magične formule i ne prave momentalna čuda. Marketing je investicija na duge staze i on će vam obezbediti siguran i stabilan rast.

Na kraju godine moći ćete da podvučete crtu – ulaganjem ..?.. dinara u marketing vratilo vam se ..?.. od prodaje.

Budite dosledni svom marketing planu, jer to je jedina garancija Vašeg uspeha.

Ako tražite način da Vaša reklama bude gledana i birate najbolje sredstvo da prezentujete svoj proizvod ili uslugu, oglašavanje u liftovima je zasigurno mesto koje će opravdati Vašu investiciju.