Google oglasi za brzo pozicioniranje sajta u vrh pretrage

google-oglasi

GOOGLE OGLASI

Google AdWords ili u poslednje vreme sve popularniji naziv Google Oglasi, predstavljaju platformu koja nudi mogućnost oglašavanja na najposećenijem pretraživaču – Google-u.

U poslednje vreme verovatno ste mnogo puta čuli rečenicu “Ako Vas nema na Google-u kao da i ne postojite” i to je prava istina.

Bilo da se bavite malim lokalnim biznisom ili vodite veliku kompaniju, zbog Vašeg lošeg rangiranja na Google-u i ne shvatanja njegove važnosti, svakim danom gubite novac.

Potrošač koji pretražuje internet u potrazi za proizvodom ili uslugom koji Vi nudite, umesto kod Vas završiće kod Vaše konkurencije, ako ona zauzima bolju poziciju na Google-u. Konkurencija možda ima i lošiju ponudu, ali Vas nema u rezultatima pretrage i potrošač Vas ne nalazi.

Nakon postavljanja sajta na Google uz neophodnu – profesionalnu SEO optimizaciju sajta bilo bi poželjno izdvojiti i određena sredstva za Google oglase ili stručnije Google AdWords oglašavanje.

Ako ste napravili sajt onda je cilj da neko dođe do njega i da se informiše o Vašim usluga.

Vaš sajt po objavi zauzima dosta lošu poziciju, jer Google još nije ustanovio njegovu vrednost za rangiranje. U zavisnosti od konkurencije i kvalitetno urađene internet prezentacije Vašeg sajta, bićete možda na 3,4 ili 10 strani. Za prosečnog korisnika Googla to je dalek put i on neće stići do Vas.

Google Vam nudi mogućnost da uz određena ulaganja (u zavsnosti od delatnosti kojom se bavite i angažovanosti konkurencije) postavite Vaš sajt na sam vrh pretrage po zadatim ključnim rečima. Rezultat dobre pozicije na Google-u rezultuje povećanjem saobraćaja na Vašem sajtu, a kao posledica svega toga i povećane prodaje.

Kako Google oglasi funkcionišu?

Prvo je neophodno odrediti ključne reči, odnosno termine koje inače kucaju korisnici Google-a, a koji su u vezi sa Vašom delatnošću. Nakon odabranih ključnih reči, u zavisnosti od konkurencije, određuje se budžet koji je neophodan za Google kampanju.

Prednost Google oglašavanja jeste ta da Vam se novac skida tek nakon što korisnik klikne na Vaš oglas i preko datog oglasa uđe kod Vas na sajt. Svako prikazivanje oglasa bez prethodnog klika na njega predstavlja besplatanu reklamu. U svakom trenutku kampanju možete obustaviti ili je dopuniti sa dodatnim ključnim rečima, povećati ili smanjiti cenu klika itd.

Još jedna od ključnih prednosti jeste ta da se možete oglasiti lokalno. Vaš oglas možete precizno targetirati na korisnike određenog grada i na taj način izbeći bespotrebno reklamiranje korisnicima koji nisu Vaše ciljna grupa.

Svakako da Google oglasi predstavljaju odličan način internet oglašavanja, prvenstveno jer Vaše proizvode i usluge predstavljate potrošačima baš u momentu kada su ih oni traže na Google-u.

Dozvolite profesionalcima – Internet marketing agencija First link   da kreiraju Vašu Google AdWords kampanju i počnite da berete plodove Vašeg rada još danas!