Google AdWords oglašavanje

google-adwords-oglasavanje


Google AdWords je Google-ov sistem za oglašavanje u kome oglašivači daju ponudu na određene ključne reči kako bi se njihovi klikabilni oglasi pojavljivali u Google rezultatima pretrage. Pošto oglašivači plaćaju za njihove klikabilne oglase, na taj način Google zarađuje novac.

Da li Google AdWords sistem funkcioniše?

Da li Google AdWords zaista funkcioniše? U zavisnosti od konkurentnosti ključnih reči koje se licitiraju za i relevantnosti upita tih ključne reči prave se konverzije za vašu kampanju, u odnosu na to AdWords može ili ne mora raditi za vas. U većini slučajeva, Google AdWords je izuzetno efikasno sredstvo oglašavanja za mnoge vrste poslovanja, ali samo dok svoj novac ne trošite na pogrešne reči, ili niske CTR oglase.

Koliko košta Google AdWords oglašavanje?

U zavisnosti od mnogih faktora formiraju se cene za vaše oglase, pa se samim tim i na pitanje “Koliko košta Google AdWords oglašavanje” nameće odgovor “ZAVISI”. Na primer, Google AdWords je zasnovan na aukcijskom principu koji nagrađuje firme koje imaju visoko kvalitetne oglasne kampanje s nižim troškovima i boljim položajem oglasa.

Kako se reklamirati na Google?

Firme se mogu reklamirati na Google otvaranjem Google naloga ili  angažovanjem neke agencije koja se bavi Google AdWords oglašavanjem.

Šta je CPC / Cost Per Click?

CPC, odnosno cena po kliku je iznos koji oglašivač plaća svaki put kada neko klikne na njihov oglas na Google. Taj broj varira u zavisnosti od ostalih oglašivača u aukciji i uvek je manji od maksimalne cene nadmetanja.

Kako CPC radi?

Vaš CPC određuje konkurentnost vaših ključnih reči, maksimalne ponude i ocene kvaliteta vašeg oglasa.

Kako Google ocenjuje kvalitet oglasa?

Google pokazatelj utvrđuje koliko su relevantni i korisni oglasi za korisnika, a zasnovani su pre svega na CTR oglasa, važnost ključnih reči i kvalitet početne stranice. Što je veći kvalitet oglasa, to bolje: visoka ocena kvaliteta ključne reči će vam uštedeti novac i zaraditi vam bolje rangirananje oglasa.

Šta su AdWords ključne reči?

Ključne reči u AdWords su reči i fraze na osnovu kojih oglašivači daju ponudu, u nadi da će se njihove reklame pojavljivati na rezultatima pretraživača, kada ljudi budu pretraživali te proizvode ili usluge. Na primer, ako prodajete PVC stolariju, možete dati ponudu na ključne reči kao što su “PVC stolarija” , “Cena PVC stolarije” , “PVC stolarija Beograd“, “najpovoljnija PVC stolarija” itd. Ključna reč je proces istraživanja i korišćenja alata i podataka da se utvrdi koje ključne reči će najverovatnije dovesti relevantan saobraćaj ka vašim oglasima i vašem sajtu.

Šta je SEO ili Search Engine Optimization?

SEO optimizacija za pretraživače je čin poboljšanja vidljivosti vašeg sajta ili stranice u okviru rezultata organske pretrage. Ovo se može postići upotrebom ključne reči za pretragu u okviru sadržaja, tako da pretraživač može naći i prikazati vaš sajt brže i preciznije.

Da li se ​​oglašavam na Google i koji je najbolji način da to uradim?

Google se pokazao kao odličan način da dođete do velikog broja korisnika na vrlo jednostavan način. Svakako, kao što smo već napomenuli, Google AdWords sistem oglašavanja nije savršen pa samim tim nije namenjen za sve vrste poslovanja. Za neke čini čuda, za neke ispunjava i opravdava uložena sredstva, a za neke jednostavno nije pogodan vid oglašavanja. U svakom slučaju, ako razmišljate o Google AdWords oglašavanju i nemate iskustva, siguran način za kreiranje kvalitetne kampanje je angažman profesionalne agencije za Google oglašavanje koje će vam pomoći da opravdate uložena marketinška sredstva i povećate prodaju.