Flajeri ili NE? Efikasna alternativa oglašavanja

flajeri-ili-ne


Flajeri ili ne? Flajeri kao oblik direktne komunikacije sa potrošačima uspevali su da ostvare svoj primarni cilj, da za uloženu marketinšku investiciju opravdaju svoj trošak i zabeleže traženi efekat.

Veliki broj firmi opredeljivao se za ovaj oblik direktnog marketinga prvenstveno zbog niske cene oglašavanja. Ali da li je i danas tako?

Kakva je situacija sa flajerima danas?

Oglašivači su shvatili da cena nije najbitniji faktor marketinških ulaganja, već sama efikasnost određenog medija.

Flajer, kao jednokratna podela reklamnog materijala se nameće potrošačima i u najvećem delu momentalno završi u kanti kao neželjena pošta. Na taj način stvara se odbojan stav potrošača prema ovom načinu oglašavanja.

Savršena direktna komunikacija sa potrošačima vs flajeri

Šta predstavlja savršenu direktnu komunikaciju sa potrošačima? Odgovor je jednostavan – LIFT REKLAMA!

Lift reklama se pokazala i dokazala kao efikasna alternativa direktnog oglašavanja u odnosu na flajere.

Lift reklama predstavlja oblik kulturnog oglašavanja u odnosu na flajere.

Reklama u liftu ima svoje mesto u ramu i svakodnevno je dostupna – ne može završiti u kanti kao neželjena pošta. Stanari se u proseku 4 puta dnevno voze liftom i u tim momentima oni gledaju u reklamu – reklame su pozicionirane do kontrole table pa ih je nemoguće ignorisati niti prevideti.

Poverenje stanara prema firmama koje se reklamiraju flajerima

Poverenje stanara prema firmama koje im ubace flajer u poštansko sanduče je na izuzetno niskom nivou. Jednostavno ne postoji garancija da se iza svakog letka nalazi pravno registrovana firma. Čim takva garancija izostane, nestaje i poverenje stanara prema pojedincu ili firmi koja reklamira određen proizvod ili uslugu na ovaj način.

Reklamiranje usluga putem flajera

Da li je reklamiranje usluga putem flajera efikasno? Da li bi vi primili svakog pojedinca koji vam je ubacio flajer u poštansko sanduče u vaš dom?

Odgovor se sam nameće – NARAVNO DA NE!

Nepoverenje prema flajerima je jedan od elemenata neefikasnosti ovakvog vida oglašavanja. Svako malo upućeniji u kompjuter i štampu može uraditi i podeliti veliku količinu flajera. Ali šta je sa garancijom urađenog posla?

Lift reklama je zaslužila svoje poverenje stanara

okrug-40Marketing agencija Lift oglasi je sa predstavnicima skupština stanara zaključila ugovore o poslovnoj saradnji, na osnovu kojih je dobila dozvolu za postavljanje reklamnog panoa u lift zgrade.

Mogućnost reklamiranja u samom reklamnom panou rezervisana je isključivo za firme registrovane u APR-u.

Višegodišnjom poslovnom praksom zasluženo je poverenje stanara, kako prema pružaocu usluge tako i prema oglašivačima. Stanari nemaju sumnji prema firmama koje se reklamiraju u liftovima, jer su njihove reklame stalno dostupne.

Lift reklama za razliku od flajera izgleda kulturno, ima svoje mesto u liftu i prirodno se ne nameće – lift reklame se svojevoljno konzumiraju i zato je njihova efikasnost drastično veća.

Zaključak:

Flajeri ili NE? Izbor pravog načina oglašavanja je od suštinskog značaja za bilo koje poslovanje. Izaberite efikasno marketinško oružije i ostvarite vaše poslovne ciljeve.

Lift reklama se pokazala kao ubojiti metod direktnog oglašavanja, a Lift oglasi su vam sa svojom neverovatnom ponudom omogućili 6 MESECI GRATIS OGLAŠAVANJA!