Facebook reklama

facebook-reklama


Facebook reklama predstavlja odličan način da jednostavno dođete do vaše ciljne grupe potrošača i efikasno predstavite vaš proizvod ili uslugu.

Facebook je jedna od društvenih mreža na internetu i u Srbiji broji više od 3 500 000 korisnika. Kako facebook ima dosta podataka o svakom svom korisniku, poseduje velike marketinške mogućnosti i omogućava vam da za određenu sumu novca napravite marketing kampanju usmerenu ka vašoj ciljnoj grupi.

Informacije kao npr. da li ste muško ili žensko, sami ili udati/oženjeni, mladi ili stari, muzika koju slušate, filmovi koje gledate i masu drugih podataka, omogućavaju oglašivačima da jednostavno definišu ciljnu grupu potrošača kojima žele da upute reklamnu poruku.

Kako izgleda Facebook reklama

Facebook reklama može biti u vidu banera s desne strane ili se može prikazati u news feed-u. U nekom praktičnom smislu opcija prikazivanja reklame u news feed-u pokazala se kao bolja i efektnija. Razlog je jednostavan, ljudski mozak se brzo navikne da se reklame nalaze sa desne strane i nesvesno ih ignoriše, dok su Facebook reklame prikazane u news feedu izmešane sa objavama vama dragih osoba, pa se samim tim lakše nameću i dosta su primetnije.

Koliko košta reklamiranje na Facebooku

Za reklamiranje na Facebooku postoje dve opcije naplate oglašavanja – CPM ili CPC. CPM (Cost Per Mile) predstavlja opciju oglašavanja gde vam se određena suma novca skida sa računa na svakih 1000 impresija vaše reklame. Druga CPC (Cost Per Click) opcija predstavlja cenu koju oglašivač plaća za svaki klik korisnika na njegov oglas. Određivanje cene po kliku može biti sigurniji način reklamiranja na Facebooku, jer tada plaćate samo kada korisnik klikne na vaš oglas i na taj način znate stopu konverzije.

CPM Facebook reklamiranje

CPM Facebook reklamiranje je idealna opcija kada su vaši oglasi ubedljivi i imaju visok broj klikova u odnosu na broj impresija. Takođe možete primetiti da pojedini oglasi rade bolje noću ili danju. U ovom slučaju možete lako pauzirati kampanje u vreme kada nisu profitabilne i smanjiti gubljenje impresija.

Praktičan primer dobre Facebook reklamne kampanje

Evo jednog primera za dobru Facebook reklamnu kampanju:

Ukoliko se bavite prodajom venčanica i želite da se reklamirate na Facebooku, preduslov je kreiranje vizuelno privlačnog oglasa. Potom možete odrediti da vaš oglas vide samo osobe ženskog pola određene životne dobi (npr. od 25-35 godina), koje su se verile u prethodnoj godini (koje se nalaze u statusu “verena/engaged”), a da im je mesto stanovanja grad u kome poslujete – recimo Beograd. Ako su vaše venčanice ekskluzivnije, možete dodati i vrstu posla kojom se te osobe bave, recimo manager ili neki sličan bolje plaćeni posao.

Ovakav oglas predstavlja savršen odabir ciljne grupe gde treba da se pojavi vaša reklama.

Zaključak:

Ukoliko mislite da je Facebook mesto koje može pomoći vašem poslovanju i dovesti vas do povećanja prodaje i novih korisnika, obratite se profesionalcima – Internet marketing agenciji First link. Veliko iskustvo u kreiranju i vođenju Facebook reklamnih kampanja obezbediće vam da na najlakši način dođete do željenih rezultata.